Menu Close

Πως να αυξήσετε τους Facebook “ακολούθους” σας!

Πως να αυξήσετε τους Facebook "ακολούθους" σας!

To πρώτο βήμα για μία επιτυχημένη εταιρική παρουσία στο Facebook είναι η προσέλκυση ενός ικανοποιητικού αριθμού fans. ‘Ομως, όπως γνωρίζουμε όλοι, τα likes δεν είναι ποτέ αρκετά καθώς κάθε καινούργιο like μπορεί να κρύβει έναν καινούργιο πελάτη για την επιχείρησή σας. Μια εταιρικη σελίδα στο facebook είναι απαραίτητη για κάθε brand για πολλούς και διαφορετικούς λόγους, αλλά ο απώτερος σκοπός όλων των brands δεν είναι άλλος από την αύξηση των πωλήσεων τους. Προφανώς δεν υπάρχει «χρυσός» κανόνας για όλους, καθώς οι στόχοι δεν είναι οι ίδιοι και θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν διαφορετικές τακτικές για την εξυπηρέτηση διαφορετικών σκοπών. Για παράδειγμα, άλλες τακτικές χρησιμοποιούνται για αύξηση των online πωλήσεων ή του awareness και διαφορετικές για την προώθηση ενός mobile app.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν κάποια βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου μια εταιρεία να επιτύχει το επιθυμητό, να οδηγήσει δηλαδή τους fans της στο website της ή/και στα σημεία πώλησης εφόσον αυτό είναι εφικτό. Εάν ξεκινήσατε πρόσφατα τη σελίδα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας στο Facebook, ή αν θεωρείτε ότι χρειάζεστε κάποια βασικά tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα likes στη σελίδα, επενδύοντας ουσιαστικά σε ένα κοινό που δείχνει ενδιαφέρον στην εταιρία σας, αυτό το post θα σας βοηθήσει να ξεκαθαρίσετε τα πράγματα.

Συμπληρώστε τη σελίδα σας με πληροφορίες που αναζητούν οι υποψήφιοι πελάτες σας.
Κάθε ενότητα της σελίδας θα πρέπει να περιλαμβάνει περιεχόμενο που είναι σχετικό, επεξηγηματικό και «σκοράρει» ψηλά στις μηχανές αναζήτησης, με λίγες λέξεις κλειδιά που αφορούν στην επιχείρησή σας.

Σιγουρευτείτε ότι στην ενότητα About στη σελίδα έχετε οπωσδήποτε καταγράψει:

Μια επισκόπηση σχετικά με το τί προσφέρει η επιχείρησή σας
Το link για το website σας
Κάθε συμπληρωματική πληροφορία που θα βοηθήσει τους fans να καταλάβουν καλύτερα το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας

Θυμηθείτε τo Facebook page plugin στο website και το blog σας.
Η παρουσία σας στο Facebook πρέπει να είναι εμφανής και εύκολα προσβάσιμη σε κάθε digital property του brand σας. Mη διστάζετε να προωθήσετε το Facebook page σας όπου μπορείτε και θυμηθείτε ότι ακόμα και το μικρότερο εμπόδιο ή δυσκολία για να το ανακαλύψει ο χρήστης θα είναι απλά αποτρεπτικό.

Εφόσον λοιπόν έχετε website ή/και blog, χρησιμοποιείστε σε εμφανές σημείο τo page plugin του Facebook έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να κάνουν share και like στη σελίδα σας, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν κανάλι.

Καλέστε τους φίλους σας να κάνουν Like.

To πιθανότερο είναι ότι οι επαφές σας στο Facebook είναι από αρκετές μέχρι πάρα, μα πάρα πολλές, και κάποιες από αυτές θα ήθελαν πραγματικά να παρακολουθούν την σελίδα σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους το πείτε – προσωπικά, μέσω email, ή στέλνοντας invite από το Facebook, εσείς θα βρείτε τον τρόπο. Προσέξτε να διατηρήσετε μια ισορροπία μεταξύ της πρόσκλησης σε ανθρώπους που πιστεύετε ότι τους ενδιαφέρει το περιεχόμενο της σελίδας και την υπερπροσπάθεια για promotion σε κοινό το οποίο στην πραγματικότητα δεν το αφορά το περιεχόμενο αυτό.

Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε μια λίστα από emails στο Facebook από το “Build Audience” menu που βρίσκεται επάνω δεξιά στη σελίδα σας και είναι πιθανό αρκετοί από τους κατόχους των email της λίστας σας, εφόσον είναι στο Facebook, να δουν ένα suggestion για like στην ενότητα “Recommended Pages”.

Περισσότερα Facebook likes

Προσκαλέστε τους συναδέλφους σας να κάνουν Like.

Οι συνάδελφοι ή οι εργαζόμενοι στην εταιρία σας είναι μια καλή βάση για να αρχίσετε να χτίζετε το κοινό της σελίδας. Είναι σχετικοί με το αντικείμενο, τους ενδιαφέρει ο τομέας στον οποίο δραστηριοποιείστε και μεταφέρουν ούτως ή άλλως το προϊοντικό μήνυμα στην επικοινωνία τους.

Αρκετές φορές οι εργαζόμενοι όχι μόνο κάνουν σχόλια, likes και shares, αλλά μπορούν και να συμπεριλάβουν το link της σελίδας στην επαγγελματική τους υπογραφή, ακόμα και στα προσωπικά τους social media προφίλ, εφόσον φυσικά το επιθυμούν.

Μιλήστε για το Facebook και στα offline κανάλια σας.
Δεν υπάρχουν πια περιορισμοί στους τρόπους που ένα brand μιλάει στο κοινό του.

Αν υπάρχει φυσική παρουσία, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να υπενθυμίζετε στους πελάτες σας και την παρουσία σας στο Facebook.

Μπορείτε να βάλετε αυτοκόλλητα στη βιτρίνα σας, ή και να έχετε το URL του Facebook πάνω στις αποδείξεις σας. Eννοείται ότι τα Facebook links δεν πρέπει να απουσιάζουν από τις διαφημιστικές καταχωρίσεις, τους καταλόγους και τις κάρτες της εταιρίας σας.

Μεγαλώστε το Facebook page σας

Cross promote στο Twitter και το LinkedIn.

Αν γνωρίζετε τη διαφορετική χρήση κάθε πλατφόρμας και τις χρησιμοποιείτε σωστά για τους λόγους που εξυπηρετούν, μην παραλείψετε να βάλετε το link για το Facebook page σας στο εταιρικό προφίλ σας στο Twitter και το LinkedIn.

Ανεβάστε περιεχόμενο με αξία.
Συμπεριφερθείτε στους fans της σελίδας σας σαν να είναι πελάτες που μπαίνουν στο κατάστημά σας. Μιλήστε τους με τον κατάλληλο τρόπο, σχετικό πάντα με το brand σας και δώστε τους αξία μέσω του περιεχομένου που επιλέγετε να τους επικοινωνήσετε.

Αυτό που έχει σημασία είναι να χτίσετε με τους fans σας μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης. Μπορεί να μη δουν ένα post που κάνατε στο Facebook αλλά αν παράγετε συστηματικά ποιοτικό, σχετικό και χρήσιμο περιεχόμενο στο Facebook, θα τους δημιουργήσετε αναμφίβολα καλή εντύπωση και θα επιστρέψουν σίγουρα στη σελίδα σας προκειμένου να αναζητήσουν και να μοιραστούν χρήσιμες πληροφορίες.

* Αν δεν έχετε έμπνευση, παρατηρείστε τα διάφορα είδη content στο News Feed σας και κρατήστε σημειώσεις. Σύντομα, θα θέλετε να δημιουργήσετε εφάμιλλα ή και καλύτερα Facebook posts!

Ενεργοποιηθείτε.
Για να παρατηρήσετε μια σταθερή άνοδο της σελίδας σας, πρέπει αντίστοιχα και εσείς να διατηρείτε μία σταθερά ενεργή παρουσία.

Προκειμένου να επιτύχετε κάτι τέτοιο δεν αρκεί να ανεβάζετε περιεχόμενο με συγκεκριμένη περιοδικότητα, αλλά και να προκαλείτε την επικοινωνία με τους fans. Ρωτήστε και απαντήστε σε ερωτήσεις, πάρτε μέρος σε συζητήσεις που γίνονται στη σελίδα, μην αγνοείτε ποτέ τα σχόλιά τους. Το Facebook άλλωστε είναι κυρίως διαδραστικό!

Αρθρογράφος: Chrysavgi Patsaki

BLOG - Τα νέα μας