Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της ASKA λειτουργεί υποστηρίζοντας το υπάρχον πελατολόγιο της εταιρείας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Τεχνική υποστήριξη ζητώντας υποστήριξη σε ήδη έτοιμες παραγωγές, τόσο για Τεχνικά προβλήματα όσο και για θέματα υποστήριξης και συντήρησης.
Η επικοινωνία μέσω e-mail σας δίνει τη δυνατότητα για υποστήριξη και εκτός ωρών εργασίας της εταιρείας.
Η Τεχνική Υποστήριξη της ASKA διατηρεί πλήρες αρχείο επικοινωνίας. Επίσης ακολουθεί διαδικασίες υψηλής ποιότητας οργάνωσης ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει ταχύτατες και ποιοτικές υπηρεσίες. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το όποιο πρόβλημα ενδέχεται να σας απασχολήσει θα αντιμετωπισθεί άμεσα και αποτελεσματικά.