SEO ιστοσελίδας #3 – Πώς να αναπτύξετε μια στρατηγική περιεχομένου SEO
Ακολουθούν τέσσερα βήματα για τον καθορισμό και τη βελτίωση της στρατηγικής περιεχομένου SEO
Φτιάξατε την προσωπική ή εταιρική ιστοσελίδα σας ή μόλις βγήκε στον αέρα το ηλεκτρονικό σας κατάστημα eShop. Και τώρα τι θα συμβεί; Θα αρχίσει να γίνεται γνωστό αμέσως και θα γεμίσετε φόρμες επικοινωνίας ή παραγγελίες; Όχι δεν γίνεται έτσι (εκτός εάν είστε πολύ τυχεροί). Η κατασκευή της ιστοσελίδας ή του eShop σας, ήταν το πρώτο στάδιο. Τώρα ξεκινάει η πολλή δουλειά. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να ξεκινήσει να εμφανίζεται στις μηχανές ανζήτησης (που είναι πολλές) η εξής μία. Google!
Στην πραγματικότητα το SEO της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να ξεκινήσει από το στάδιο της υλοποίησής του. Το SEO γενικά χωρίζεται στα: α) On-page SEO και Off-page SEO.
Περιλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που πρέπει να γίνουν μέσα στο site σας, ώστε αυτό να είναι συμβατό με τις προδιαγραφές που θέτει η Google ώστε να αρχίσει αρχικά να εμφανίζει το site σας στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών της. Κατόπιν αφορά τη μεθοδολογία με την οποία θα ανανεώνεται το περιεχόμενο της σελίδας σας, ώστε δευτερευόντος να αρχίσετε να ανεβένεται θέσεις στα αποτελέσματα της Google. Πάντα μιλάμε για οργανικές θέσεις. Τι είναι οι οργανικές θέσεις;
Οργανικές θέσεις, είναι οι θέσεις στις οποίες εμφανίζεται η ιστοσελίδα ή το eShop σας, χωρίς να ξοδέψετε χρήματα για διαφήμιση. Σε γενικές γραμμές, οι οργανικές θέσεις των σελίδων σας επηρρεάζονται από τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που περιέχονται μέσα σε αυτές (αλλά και στο link τους, τις φωτογραφίες τους, τα κείμενά τους, του τίτλους κ.λπ.). Επίσης οι οργανικές θέσεις επηρρεάζονται από την επισκεψημότητα των σελίδων σας. Όσο πιο ενδιαφέρον είναι το περιεχόμενο των σελίδων σας, τόσο πιο πολλοί χρήστες θα τις αναζητούν και τόσο υψηλότερα θα κατατάσσονται στην Google.
Εδώ μπορείτε να αναρωτηθείτε. Εάν κάνω διαφήμιση στην Google (χρησιμποποιώντας την υπηρεσία Google ads) δεν θα ανεβάσω την επισκεψημότητα;. Ναι αυτό σίγουρα θα συμβεί. Η διαφήμιση είναι επιταχυντής των παραπάνω και σίγουρα όσι μόνο σας ανεβάζει γρήγορα αλλά σας διατηρεί και στην κορυφή. Για την υπηρεσία Google Ads όμως θα αναφερθούμε εκτενέστερα σε άλλο σημείο της ιστοσελίδας μας. Εκεί θα μπορέσετε να δείτε πολλά παραδείγματα και συμβουλές για τις κινήσεις σας σε αυτόν τον χώρο.
Η δουλειά του On-page SEO, είναι να διατηρεί πάντα σε υψηλό επίπεδο προετοιμασίας και κατασκευής τις ιστοσελίδες σας και τις σελίδε των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος eShop, χωρίς κόστος. Η πλατφόρμα WordPress που χρησιμοποιούμε στην ASKA για την υλοποίησης δικτυακών τόπων, διαθέτει υψηλού επιπέδου εργαλεία SEO τα οποία βοηθούν τα μέγιστα σε αυτόν τον τομέα.
Το Off-page SEO αναφέρεται σε οτιδήποτε γίνεται εκτός της ιστοσελίδας σας, με πιθανότητα να επηρεάσει την κατάταξη της Google. Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για Off-page SEO σημαίνει ότι θα πρέπει να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες και οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν τον ιστότοπό σας όσον αφορά την αξιοπιστία, την αρχή, τη δημοτικότητα και τη συνάφεια του.
Σχετικά άρθρα στο Blog μας
Ακολουθούν τέσσερα βήματα για τον καθορισμό και τη βελτίωση της στρατηγικής περιεχομένου SEO
Μάθετε ποιοί είναι οι διαφορετικοί τύποι περιεχομένου SEO ιστοσελίδων και eShop και οργανώστε σωστά το περιεχόμενό σας για μέγιστα αποτελέσματα.
Το SEO ιστοσελίδας είναι το πιο σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνετε μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας σας.
Σας ενδιαφέρει η κατασκευή Εταιρικής ή προσωπικής Ιστοσελίδας, eShop και υπηρεσίες Digital marketing; Επικοινωνήστε μαζί μας, αναφέροντας το στόχο σας. Χωρίς καμία δέσμευση, καμία προκαταβολή, καμία ευθύνη. Απλά συζητήστε μαζί μας και θα καταλάβετε αμέσως ότι βρήκατε τον κατάλληλο συνεργάτη.