Το B2B eShop mardakioupis.gr εμπορία ειδών Ζαχαροπλαστικής
Απευθύνεται σε αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία – gelateries αλλά και γενικότερα στον χώρο της εστίασης ταβέρνες – εστιατόρια – ξενοδοχεία – κάβες – café – bar.
Εάν παράγετε περιεχόμενο με τυχαίο τρόπο, ελπίζοντας πως κάποια από τα blog post σας θα καταχθούν από την Google ίσως τελικά, ήρθε η ώρα να προσκολληθείτε και να δεσμευτείτε για μια πιο μεθοδική στρατηγική περιεχομένου SEO για την ιστοσελίδα σας.
Ακολουθούν τέσσερα βήματα για τον καθορισμό και τη βελτίωση της στρατηγικής περιεχομένου SEO:
1 – Καθορίστε τους στόχους σας
Αρχικά, καθορίστε τους στόχους σας, αρχικά ως επιχείρηση και φυσικά κατόπιν ως ιστοσελίδα. Τι θέλετε να πετύχετε, ποιοί είναι οι στόχοι σας; Ψάχνετε να οδηγήσετε τις πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας σας ή του eShop σας; Έχετε έσοδα από τον ιστότοπό σας μέσω διαφημίσεων και επομένως θέλετε απλώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και να αυξήσετε το αναγνωστικό κοινό σας; Οι στόχοι σας θα καθορίσουν σε ποιους τύπους περιεχομένου θα πρέπει να εστιάσετε.
Ένα υπέροχο παράδειγμα μίνιμαλ, αλλά κομψής και κομψής σελίδας προϊόντος
Εάν προσπαθείτε κυρίως να αυξήσετε τις πωλήσεις προϊόντων, η κύρια εστίασή σας θα πρέπει να είναι ελκυστικές, ενημερωτικές σελίδες προϊόντων που είναι βελτιστοποιημένες τόσο για αναζήτηση όσο και για μετατροπές. Η δευτερεύουσα εστίασή σας θα μπορούσε να είναι χρήσιμο περιεχόμενο ιστολογίου που απεικονίζει πότε και πώς να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα σας.
Εάν ο ιστότοπός σας λειτουργεί με ένα μοντέλο διαφήμισης και ο στόχος είναι να προσελκύσετε νέους αναγνώστες μέσω της αναζήτησης, θα πρέπει να εστιάσετε σε πλούσιο περιεχόμενο (όπως άρθρα μεγάλου μήκους ή βίντεο που είναι ενημερωτικά, διασκεδαστικά ή και τα δύο) με «ενδιαφέρον» ( το «ενδιαφέρον» περιεχόμενο διατηρεί τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας περισσότερο ή τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν).
2 – Εξετάστε το κοινό σας
Γνωρίστε το κοινό σας – οι έρευνες και το λογισμικό ανάλυσης μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε καλύτερη εικόνα του τυπικού επισκέπτη ή πελάτη σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο ανάπτυξης προσωπικών μάρκετινγκ ή χαρακτήρων που αντιπροσωπεύουν τους ιδανικούς επισκέπτες και πελάτες του ιστότοπού σας. Στη συνέχεια, σκεφτείτε τι είδους περιεχόμενο θα αναζητούσαν αυτά τα άτομα.
Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε έναν ιστότοπο B2B που στοχεύει σε στελέχη άλλων επιχειρήσεων C, ίσως να είναι χρήσιμο να δημιουργήσετε posts υψηλού επιπέδου που μπορούν να αποθηκευτούν από τους επισκέπτες για ανάγνωση αργότερα.
Εάν η επιχείρησή σας στοχεύει εφήβους και έφηβους, ίσως θελήσετε να εστιάσετε σε συχνές ενημερώσεις με λιγότερο κείμενο και περισσότερες εικόνες και βίντεο. Θα θέλετε επίσης να είστε βέβαιοι ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για χρήση από κινητά.
3 – Δημιουργία συντακτικού ημερολογίου
Μόλις έχετε μια ιδέα για το ποιον στοχεύετε και γιατί, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε ένα συντακτικό ημερολόγιο. Ένα συντακτικό ημερολόγιο είναι ένα πρόγραμμα που καθορίζει πότε θα δημοσιεύσετε νέο περιεχόμενο και τι είδους περιεχόμενο θα είναι. Αυτό θα σας βοηθήσει να τηρήσετε ένα κανονικό πρόγραμμα (είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο σε τακτική βάση εάν έχετε ένα ιστολόγιο), καθώς και να σας εμποδίζει να προσπαθήσετε να βρείτε ένα θέμα για νέο περιεχόμενο την τελευταία στιγμή.
Μερικές συμβουλές για τη δημιουργία και την τήρηση ενός συντακτικού ημερολογίου:
Μην προγραμματίζετε πολύ εκ των προτέρων – Τα ημερολόγια συχνά εκτροχιάζονται μετά από ένα ή δύο μήνες, λόγω αλλαγών στους στόχους μάρκετινγκ, τους προϋπολογισμούς ή το προσωπικό, οπότε μην προσπαθήσετε να σχεδιάσετε ένα πρόγραμμα για το επόμενο έτος και να διακινδυνεύσετε να χάσετε πολύ χρόνο και προσπάθεια.
4 – Αναλύστε και επαναξιολογήστε
Τέλος, μείνετε στην κορυφή των αναλυτικών στοιχείων του ιστότοπού σας. Αναλύετε τακτικά το περιεχόμενο SEO σας για να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Τα καλά μέτρα επιτυχίας και αφοσίωσης περιλαμβάνουν προβολές σελίδων, συνδέσμους, σχόλια (σε αναρτήσεις ιστολογίου και ορισμένους άλλους τύπους περιεχομένου), κοινωνικές κοινοποιήσεις (likes στο Facebook, tweets κ.λπ.) και ποσοστά μετατροπής. Η ανάλυσή σας πρέπει να έχει δύο στόχους:
Απευθύνεται σε αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία – gelateries αλλά και γενικότερα στον χώρο της εστίασης ταβέρνες – εστιατόρια – ξενοδοχεία – κάβες – café – bar.
Η επιλογή πακέτου Hosting αποτελεί σημαντικό βήμα για την σωστή εκπομπή της ιστοσελίδας σας στο internet αλλά και την μελλοντική του εξέλιξη.
Η ASKA ολοκλήρωσε την εταιρική ιστοσελίδα της Milagro Stone, Εμπορικού αντιπροσώπου ελαφρόπετρας και οικοδομικών υλικών.