Μενού Κλείσιμο

SEO ιστοσελίδας #2 – Τύποι περιεχομένου SEO

Το περιεχόμενο SEO μπορεί να περιλαμβάνει οποιοδήποτε από τα ακόλουθα:

Σελίδες προϊόντων. Αυτά είναι το ψωμί και το βούτυρο οποιουδήποτε λιανικού ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου. Μια καλή σελίδα προϊόντος μπορεί να χρησιμεύσει τόσο ως περιεχόμενο SEO όσο και ως σελίδα προορισμού.

  • Δημοσιεύσεις ιστολογίου
    Ένα ιστολόγιο είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους δημιουργίας μιας τακτικής ροής αποτελεσματικού περιεχομένου SEO. Σε γενικές γραμμές, οι αναρτήσεις ιστολογίου είναι πιο ελκυστικές και πιο πιθανό να προσελκύσουν εξωτερικούς συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σας σε σχέση π.χ. με σελίδες προϊόντων. Επομένως μπορούν να αποτελέσουν έναν εξαιρετικό τρόπο για να δημιουργήσετε κάποια αξία για τον ιστότοπό σας. (Λάβετε υπόψη ότι τα ιστολόγια είναι πολύ ευέλικτα και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να φιλοξενήσετε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τύπους περιεχομένου σε αυτήν τη λίστα.)

  • Άρθρα
    Σκεφτείτε άρθρο ειδήσεων, συνέντευξη ή χαρακτηριστικό κομμάτι-αφιέρωμα. Αυτό είναι το κύριο είδος περιεχομένου που θα βρείτε στους περισσότερους ιστότοπους τύπους εφημερίδων ή περιοδικών.

  • Λίστες
    Μια λίστα είναι πραγματικά ένα είδος άρθρου, αλλά η διαμόρφωσή της ως λίστα (όπως “5 καλύτεροι τρόποι για να τράβηξετε άψογες φωτογραφίες” ή “8 διαφορετικοί τρόποι για ήπια άσκηση”) διευκολύνει τη σάρωση από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτοί οι τύποι τίτλων φαίνεται επίσης να είναι πιο ελκυστικοί προς τους αναγνώστε όταν βρίσκονται στα αποτελέσματα αναζήτησης ή στις ροές κοινωνικών μέσων.

  • Οδηγοί
    Ο οδηγός είναι ένα μεγαλύτερο περιεχόμενο που εξηγεί λεπτομερώς πώς να κάνετε κάτι. (Οι οδηγοί συχνά χωρίζονται σε πολλές ιστοσελίδες, αν και είναι μια βέλτιστη πρακτική να επιτρέπεται στους χρήστες να βλέπουν μεγάλο περιεχόμενο ως μία σελίδα, αν το επιθυμούν.) Μπορείτε να δημοσιεύσετε έναν πλήρη οδηγό στον ιστότοπό σας ή μπορείτε να δημοσιεύσετε μια περίληψη ή απόσπασμα,  απαιτώντας από τους επισκέπτες να συμπληρώσουν μια φόρμα εγγραφής για να διαβάσουν τον πλήρη οδηγό. Αυτό μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, αλλά λάβετε υπόψη ότι η τοποθέτηση ενός μηχανισμού εγγραφής με φόρμα,  πιθανότατα θα μειώσει την ποσότητα επισκεψιμότητας SEO που μπορείτε να οδηγήσετε σε αυτόν τον οδηγό.

  • Βίντεο
    Γενικά υπάρχουν λιγότερα βίντεο στον ιστό από σελίδες κειμένου. Κατά συνέπεια, μπορεί να είναι ευκολότερο να ταξινομηθείτε στην πρώτη σελίδα για μια ανταγωνιστική λέξη-κλειδί, δημιουργώντας ένα βίντεο αντί για ένα άρθρο. Ανάλογα με τον τύπο ιστότοπου ή επιχείρησης που διαχειρίζεστε, τα βίντεο μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε και να προσεγγίσετε ένα κοινό. Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας σεμιναρίων βίντεο για τον τρόπο χρήσης των προϊόντων σας. Επεξηγήστε μια διαδικασία που σχετίζεται με την επιχείρησή σας, για παράδειγμα, ένας υδραυλικός θα μπορούσε να κάνει ένα βίντεο που δείχνει πώς να ξεμπλοκάρει ένα νεροχύτη. (Σημείωση σχετικά με το SEO: Μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε μια μεταγραφή κειμένου του βίντεό σας.

  • Infographics
    Τα infographics ή εικόνες μεγάλου σχήματος που περιέχουν πολλά δεδομένα (συχνά με τη μορφή κειμένου ή/και γραφημάτων) για ένα μόνο θέμα, μπορούν να συγκεντρώσουν πολλές προβολές σελίδων και συνδέσμους. Ωστόσο, επειδή μεγάλο μέρος του περιεχομένου είναι ενσωματωμένο στην εικόνα και επομένως δεν είναι αναγνώσιμο ως κείμενο από τις μηχανές αναζήτησης, είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε προσεκτικά την υπόλοιπη σελίδα.

  • Προβολή διαφανειών
    Η παρουσίαση διαφανειών είναι ένας τρόπος εμφάνισης μιας σειράς σχετικών εικόνων. Μερικές φορές οι εικόνες είναι πιο σημαντικές από το κείμενο – ας πούμε ότι προσπαθείτε να δείξετε τι φορούσαν όλα τα αστέρια στα Όσκαρ. Και πάλι εδώ, το SEO του τίτλου σας, των λεζάντων, των ονομάτων αρχείων εικόνας και ούτω καθεξής είναι σημαντικά, επειδή διευκολύνουν τις μηχανές αναζήτησης για να «διαβάσουν» και να κατατάξουν τη σελίδα σας.

  • Γλωσσάρια
    Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να χρησιμοποιούν την Google για να αναζητήσουν όρους παρά ένα λεξικό. (Αλήθεια γνωρίζεται που βρίσκεται το λεξικό στο σπίτι σας;) Εάν εργάζεστε σε εξειδικευμένη βιομηχανία, ένα καλά δομημένο γλωσσάριο μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να καταγράψετε κάποια κίνηση αναζήτησης. Σκεφτείτε όρους μαγειρικής, ιατρικούς όρους, όρους μόδας, αρχιτεκτονικούς όρους κ.λπ..

  • Κατάλογοι
    Ένας κατάλογος είναι μια χρήσιμη ταξινόμηση συνδέσμων προς ιστότοπους ή πόρους γύρω από ένα δεδομένο θέμα. Για παράδειγμα, ένα blog αρωμάτων μπορεί να δημιουργήσει έναν κατάλογο με μέρη για αγορά αρώματος, από μεγάλα πολυκαταστήματα έως ανεξάρτητα καταστήματα σε όλη τη χώρα.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους βασικούς τύπους περιεχομένου SEO, αλλά μην αφήσετε αυτήν τη λίστα να σας περιορίσει – οι δυνατότητες είναι ουσιαστικά ατελείωτες.

Η συνέχεια… σε επόμενο άρθρο μας.
Διαβάστε για την υπηρεσία SEO (Search engine optimization) ιστοσελίδας και eShop της ASKA.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Share on print

Μοιραστείτε τη σελίδα μας

Διαβάστε περισσότερα άρθρα μας

BLOG - Τα νέα μας

Κατασκευή eShop B2C - humanomykonos.com
spkmm

Κατασκευή eShop B2C – humanomykonos.com

Κατασκευή eShop B2C για το Humano Mykonos – Green products made with Eco Friendly materials. Προϊόντα κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμα υλικά!