

Το B2B eShop mardakioupis.gr εμπορία ειδών Ζαχαροπλαστικής
Απευθύνεται σε αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία – gelateries αλλά και γενικότερα στον χώρο της εστίασης ταβέρνες – εστιατόρια – ξενοδοχεία – κάβες – café – bar.
Εάν είστε σχετικά νέοι στον κόσμο του μάρκετινγκ (για μηχανές αναζήτησης), μπορεί να έχετε ακούσει τον όρο “περιεχόμενο SEO” να ακούγεται συχνά στις συναντήσεις κατάρτισης στρατηγικής μάρκετινγκ.
Σε αυτό άρθρο θα ξεκινήσουμε έναν οδηγό για αρχάριους ειδικά σχεδιασμένο να απαντήσει σε τρεις ερωτήσεις:
Για να καταλάβετε τι εννοούν οι ειδικοί του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης με τον όρο περιεχόμενο SEO, είναι χρήσιμο να αναλύσετε τη φράση στα συστατικά μέρη της:
Το “SEO” αναφέρεται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή στη διαδικασία βελτιστοποίησης ενός ιστότοπου, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν εύκολα να τον βρουν μέσω μηχανών αναζήτησης όπως η Google. Με τον όρο «περιεχόμενο», εννοούμε κάθε πληροφορία που υπάρχει στον ιστό και μπορεί να καταναλωθεί στον ιστό (περισσότερα για τους διάφορους τύπους περιεχομένου παρακάτω). Έτσι, συνδυάζοντας αυτές τις δύο έννοιες: SEO περιεχόμενο είναι κάθε περιεχόμενο που δημιουργείται με στόχο την προσέλκυση επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης.
Δεν θα σας πούμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για τις μηχανές αναζήτησης εδώ. Για να το κάνουμε θα έπρεπε να γράψουμε έναν τεράστιο οδηγό (όπου το μεγαλύτερο μέρος του θα ήταν εντελώς ακατανόητο από εσάς). Εδώ θα βρείτε μία εξαιρετικά γρήγορη επισκόπηση, των βημάτων που θα πρέπει να έχετε υπόψη σας για να έχετε σωστό SEO στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας:
Ξεκαθαρίστε τις προθέσεις σας
Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι εάν η επισκεψιμότητα των μηχανών αναζήτησης είναι ο μόνος στόχος σας, τότε τα αποτελέσματά σας πιθανότατα δεν θα είναι τα επιθυμητά. Για να ικανοποιήσετε τόσο τις μηχανές αναζήτησης (που θα σας ανταμείψουν με υψηλές βαθμολογίες με την πάροδο του χρόνου) όσο και τους δυνητικούς πελάτες και τους επιστρεφόμενους επισκέπτες, πρέπει να προσφέρετε αξία πάνω και πέρα από τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Με άλλα λόγια, μην παράγετε “λεπτό” περιεχόμενο που κατατάσσεται και λαμβάνει κλικ αλλά δεν παρέχει καμία πρόσθετη αξία στον χρήστη της μηχανής αναζήτησης. Οι ιστότοποι που προωθούν “λεπτό” περιεχόμενο χαμηλής αξίας κινδυνεύουν να τιμωρηθούν από την Google. τείνουν επίσης να έχουν υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης και χαμηλά ποσοστά μετατροπής. Δημιουργήστε πρωτότυπο και πλούσιο περιεχόμενο (λαμβάνοντας υπόψη και το SEO).
Σπύρος Κατσαντώνης
ASKA Digital
Η συνέχεια… σε επόμενο άρθρο μας.
Διαβάστε για την υπηρεσία SEO (Search engine optimization) ιστοσελίδας και eShop της ASKA.
Απευθύνεται σε αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία – gelateries αλλά και γενικότερα στον χώρο της εστίασης ταβέρνες – εστιατόρια – ξενοδοχεία – κάβες – café – bar.
Η επιλογή πακέτου Hosting αποτελεί σημαντικό βήμα για την σωστή εκπομπή της ιστοσελίδας σας στο internet αλλά και την μελλοντική του εξέλιξη.
Η ASKA ολοκλήρωσε την εταιρική ιστοσελίδα της Milagro Stone, Εμπορικού αντιπροσώπου ελαφρόπετρας και οικοδομικών υλικών.