Μενού Κλείσιμο

SEO ιστοσελίδας #1 – Βελτιώστε τη θέση σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google

SEO ιστοσελίδας - Βελτιώστε τη θέση σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google #1

Το SEO ιστοσελίδας είναι το πιο σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνετε μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Εάν είστε σχετικά νέοι στον κόσμο του μάρκετινγκ (για μηχανές αναζήτησης), μπορεί να έχετε ακούσει τον όρο “περιεχόμενο SEO” να ακούγεται συχνά στις συναντήσεις κατάρτισης στρατηγικής μάρκετινγκ.

Σε αυτό άρθρο θα ξεκινήσουμε έναν οδηγό  για αρχάριους ειδικά σχεδιασμένο να απαντήσει σε τρεις ερωτήσεις:

  • Τι είναι το «περιεχόμενο SEO»;
  • Τι είδους περιεχόμενο SEO υπάρχουν;
  • Ποια είναι η στρατηγική μου για το περιεχόμενο SEO;

Τι είναι το περιεχόμενο SEO;

Για να καταλάβετε τι εννοούν οι ειδικοί του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης με τον όρο περιεχόμενο SEO, είναι χρήσιμο να αναλύσετε τη φράση στα συστατικά μέρη της:

Το “SEO” αναφέρεται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή στη διαδικασία βελτιστοποίησης ενός ιστότοπου, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν εύκολα να τον βρουν μέσω μηχανών αναζήτησης όπως η Google. Με τον όρο «περιεχόμενο», εννοούμε κάθε πληροφορία που υπάρχει στον ιστό και μπορεί να καταναλωθεί στον ιστό (περισσότερα για τους διάφορους τύπους περιεχομένου παρακάτω). Έτσι, συνδυάζοντας αυτές τις δύο έννοιες: SEO περιεχόμενο είναι κάθε περιεχόμενο που δημιουργείται με στόχο την προσέλκυση επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης.

Δεν θα σας πούμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για τις μηχανές αναζήτησης εδώ. Για να το κάνουμε θα έπρεπε να γράψουμε έναν τεράστιο οδηγό (όπου το μεγαλύτερο μέρος του θα ήταν εντελώς ακατανόητο από εσάς). Εδώ θα βρείτε μία εξαιρετικά γρήγορη επισκόπηση, των βημάτων που θα πρέπει να έχετε υπόψη σας για να έχετε σωστό SEO στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας:

  • Έρευνα λέξεων -κλειδιών: Εάν θέλετε να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα μέσω αναζήτησης, είναι καλύτερο να κάνετε έρευνα λέξεων  – κλειδιών πριν ξεκινήσετε να γράφετε. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εστιάσετε σε λέξεις – κλειδιά για τις οποίες υπάρχει ήδη ορισμένος όγκος αναζήτησης (δηλαδή ενδιαφέρον από τους χρήστες των μηχανών αναζήτησης). Με άλλα λόγια, γράψτε για θέματα (ή βρείτε θέσεις λέξεων – κλειδιών!) Για τα οποία οι άνθρωποι αναζητούν ήδη πληροφορίες. 
  • Βελτιστοποίηση λέξεων -κλειδιών: Μάθετε πού και πώς να χρησιμοποιείτε λέξεις – κλειδιά στο περιεχόμενό σας για μέγιστη δυνατότητα αναζήτησης. (Το SEOMoz προσφέρει έναν εξαιρετικό οδηγό για βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.) 
  • Οργάνωση περιεχομένου: Το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας πρέπει να οργανωθεί με λογικό τρόπο. Αυτό δεν είναι καλό μόνο για το SEO, βοηθά επίσης τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να βρίσκουν εύκολα άλλο σχετικό περιεχόμενο. (Όσο περισσότερο παραμένουν στον ιστότοπό σας, τόσο το καλύτερο). 
  • Προώθηση περιεχομένου: Αυξήστε την προβολή του νέου περιεχομένου που δημιουργείτε κοινοποιώντας το στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram, YouTube κ.λπ.) και δημιουργώντας συνδέσμους προς το περιεχόμενό σας (εσωτερικά και εξωτερικά).

Ξεκαθαρίστε τις προθέσεις σας

Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι εάν η επισκεψιμότητα των μηχανών αναζήτησης είναι ο μόνος στόχος σας, τότε τα αποτελέσματά σας πιθανότατα δεν θα είναι τα επιθυμητά. Για να ικανοποιήσετε τόσο τις μηχανές αναζήτησης (που θα σας ανταμείψουν με υψηλές βαθμολογίες με την πάροδο του χρόνου) όσο και τους δυνητικούς πελάτες και τους επιστρεφόμενους επισκέπτες, πρέπει να προσφέρετε αξία πάνω και πέρα από τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Με άλλα λόγια, μην παράγετε “λεπτό” περιεχόμενο που κατατάσσεται και λαμβάνει κλικ αλλά δεν παρέχει καμία πρόσθετη αξία στον χρήστη της μηχανής αναζήτησης. Οι ιστότοποι που προωθούν “λεπτό” περιεχόμενο χαμηλής αξίας κινδυνεύουν να τιμωρηθούν από την Google. τείνουν επίσης να έχουν υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης και χαμηλά ποσοστά μετατροπής. Δημιουργήστε πρωτότυπο και πλούσιο περιεχόμενο (λαμβάνοντας υπόψη και το SEO).

Η συνέχεια… σε επόμενο άρθρο μας.
Διαβάστε για την υπηρεσία SEO (Search engine optimization) ιστοσελίδας και eShop της ASKA.

Μοιραστείτε τη σελίδα μας

Διαβάστε περισσότερα άρθρα μας

BLOG - Τα νέα μας

Εταιρική ιστοσελίδα milagro-stone.gr
spkmm

Εταιρική ιστοσελίδα milagro-stone.gr

Η ASKA ολοκλήρωσε την εταιρική ιστοσελίδα της Milagro Stone, Εμπορικού αντιπροσώπου ελαφρόπετρας και οικοδομικών υλικών.