Το B2B eShop mardakioupis.gr εμπορία ειδών Ζαχαροπλαστικής
Απευθύνεται σε αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία – gelateries αλλά και γενικότερα στον χώρο της εστίασης ταβέρνες – εστιατόρια – ξενοδοχεία – κάβες – café – bar.
Η δημιουργία blog είναι πια τόσο διαδομένη, που μπορείς να βρεις πάρα πολλά blogs εκεί έξω για κάθε είδους θέμα. Έτσι, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξεχωρίσει το δικό σου blog και ακόμα περισσότερο να προσελκύεις αρκετούς επισκέπτες, κάθε μήνα. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν μερικοί τρόποι να αυξήσεις την κίνηση στο blog σου, οργανικά. Δε χρειάζεται να ξοδέψεις χρήματα! Δες παρακάτω.
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που ασχολούνται με τα ίδια πράγματα που ασχολείσαι κι εσύ. Προσέγγισέ τους για συνεργασία. Απλά πρόσεξε να μην είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές σου. Μπορεί να πάρεις αρκετά “όχι”, αλλά οποιαδήποτε περαιτέρω προβολή πάρει το blog σου είναι κέρδος. Μπορείς να δημοσιεύεις άρθρα σε άλλα blogs, να προσκαλέσεις άλλους να γράφουν στο δικό σου.
Θα στείλεις πολλά αιτήματα συνεργασίας. Κάποια από αυτά ίσως να μην απαντηθούν, σε άλλα ίσως η απάντηση να είναι αρνητική αλλά κάποια θα έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αναζήτησε blogs που έχουν την ίδια δυναμική με το δικό σου, ώστε να υπάρχουν οφέλη και για τους δύο.
Ένα blog είναι πολύ σημαντικό να έχει μια βάση ανθρώπων που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό του. Αν δεν συγκεντρώνεις emails από τους ακολούθους σου, χάνεις traffic. Άνθρωποι που έρχονται στο blog σου για να πάρουν συμβουλές, να διαβάζουν γνώμες ή να μάθουν πράγματα, θέλουν σίγουρα να μάθουν περισσότερα.
Αν γράφεις μια λίστα με 10 πράγματα που θα τους βοηθήσουν, για παράδειγμα, πες τους στο τέλος του άρθρου ότι υπάροχυν και άλλα 2 που μπορούν να μάθουν αν κάνουν εγγραφή στο newsletter σου.
Η διαδικασία για να φτιάξεις newsletter και να συνδέσεις το blog με εγγραφή, δεν είναι τόσο δύσκολη ούτε προϋποθέτει γνώσεις κώδικα. Μπορείς να κάνεις χρήση plugin και έτοιμων εργαλείων, όπως hello bars, για να χτίσεις μια λίστα.
Το να γράφεις κείμενα που έχουν μέσα τις σωστές λέξεις – κλειδιά, θα βοηθήσει το blog σου να ανέβει σε κατάταξη στην Google και άρα να αυξήσει το traffic του.
Γράψε σε ένα χαρτί, μια λίστα από λέξεις που είναι σχετικές με το blog ή την επιχείρησή σου. Για παράδειγμα αν έχεις εστιατόριο και γράφεις για φαγητό, οι λέξεις θα μπορούσαν να ήταν “εστιατόριο”, “συνταγές” κλπ. Μετά, πήγαινε στο Google.com και γράψε αυτές τις λέξεις στο πεδίο της αναζήτησης. Πριν πατήσεις enter, θα δεις κάποιες προτεινόμενες αναζητήσεις. Είναι η πιο συχνές και είναι τα keywords σου! Αν θέλεις περισσότερες ιδεές, κοίτα στο τέλος της σελίδας, άλλες αναζητήσεις και προτεινόμενα keywords.
Φυσικά, εκτός από αυτό τον “ερασιτεχνικό” τρόπο να βρεις keywords, υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να σε βοηθήσουν προς τη σωστή κατεύθυνση, όπως το Keyword Planner (αν έχεις ενεργό Google Ads λογαριασμό), το Soolve κλπ.
Το να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του blog σου προϋποθέτει να αφιερώσεις χρόνο αλλά αξίζει τον κόπο. Όταν αποκτήσεις πιστούς επισκέπτες, θα μπορείς να έχεις μια σταθερή επισκεψιμότητα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να συνεχίσεις να δημοσιεύεις ενδαιφέρον περιεχόμενο!
Το άρθρο μας στηρίζεται στο post.
Απευθύνεται σε αρτοποιεία – ζαχαροπλαστεία – gelateries αλλά και γενικότερα στον χώρο της εστίασης ταβέρνες – εστιατόρια – ξενοδοχεία – κάβες – café – bar.
Η επιλογή πακέτου Hosting αποτελεί σημαντικό βήμα για την σωστή εκπομπή της ιστοσελίδας σας στο internet αλλά και την μελλοντική του εξέλιξη.
Η ASKA ολοκλήρωσε την εταιρική ιστοσελίδα της Milagro Stone, Εμπορικού αντιπροσώπου ελαφρόπετρας και οικοδομικών υλικών.