Μενού Κλείσιμο

Image SEO: 2 – Βρίσκοντας την σωστή εικόνα για το άρθρο του site σας

Εύρεση της σωστής εικόνας

Είναι πάντα καλύτερο να χρησιμοποιείτε πρωτότυπες εικόνες – φωτογραφίες που τραβήξατε εσείς οι ίδιοι – παρά φωτογραφίες από τράπεζες φωτογραφιών. Η σελίδα της ομάδας σας χρειάζεται φωτογραφίες της πραγματικής σας ομάδας, με αυτό τον τρόπο δείχνετε τους πραγματικούς σας συνεργάτες και παρέχετε στην Google μία νέα πρωτότυπη φωτογραφία. Το νέο υλικό για την Google, είναι θησαυρός για εσάς.

Το άρθρο σας χρειάζεται μια εικόνα σχετική με το θέμα της. Εάν προσθέτετε μια τυχαία φωτογραφία μόνο για να πάρετε μια πράσινη κουκκίδα στην ανάλυση περιεχομένου της προσθήκης Yoast SEO, τότε η προσέγγισή σας είναι λανθασμένη. Η εικόνα πρέπει να αντικατοπτρίζει το θέμα της ανάρτησης ή να έχει επεξηγηματικούς σκοπούς στο άρθρο. Επίσης, προσπαθήστε να τοποθετήσετε την εικόνα κοντά στο σχετικό κείμενο. Εάν έχετε μια κύρια εικόνα ή μια εικόνα που προσπαθείτε να κατατάξετε, προσπαθήστε να τη διατηρήσετε κοντά στην κορυφή της σελίδας, εάν αυτό είναι δυνατό. Σε αυτό βεβαίως παίζει ρόλο το πως είναι κατασκευασμένη η ιστοσελίδα σας, για αυτό θα πρέπει να είστε προσεκτικοί από την αρχή, από τον σχεδιασμό της εταιρικής σελίδας σας, του Blog ή του eShop σας.

Υπάρχει ένας απλός λόγος SEO για όλα αυτά: μια εικόνα με σχετικό κείμενο κατατάσσεται καλύτερα για τη λέξη-κλειδί για την οποία έχει βελτιστοποιηθεί. Ωστόσο, θα συζητήσουμε αργότερα το SEO εικόνας σε αυτή τη σειρά άρθρων μας.

Εναλλακτικές πηγές για την εύρεση της σωστής εικόνας του άρθρου σας

Εάν δεν έχετε πρωτότυπες εικόνες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και δεν μπορείτε να αποχτήσετε ή να τραβήξετε μόνοι σας, υπάρχουν άλλοι τρόποι για να βρείτε μοναδικές εικόνες και να αποφύγετε τις αγορασμένες φωτογραφίες από τράπεζες φωτογραφιών όπως το ShutterStock.

Για παράδειγμα το Flickr.com είναι μια ωραία πηγή εικόνων, καθώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εικόνες Creative Commons (περιέχονται δηλαδή φωτογραφίες για διάφορες χρήσεις, απλά με αναφορά στο copyright του φωτογράφου της φωτογραφίας που θα χρησιμοποιήσετε.. Απλώς λοιπόν θυμηθείτε να αποδώσετε τα “εύσημα” στον αρχικό φωτογράφο. Επίσης πολύ καλή πηγή είναι εικόνες που παρέχονται από ιστότοπους όπως το Unsplash

Αποφύγετε τις προφανείς φωτογραφίες αυτών των ιστότοπων. Αν τις χρησιμοποιείτε, επιλέξτε αυτές που φαίνονται πιο φυσικές – πιο γνήσιες. Ό, τι κι αν χρησιμοποιείτε, πιθανότατα θα βρείτε ότι οι εικόνες με άτομα σε αυτά μοιάζουν πάντα με φωτογραφίες αποθεμάτων. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι εάν θέλετε να βάλετε φωτογραφές που δείχνουν ανθρώπους οι φωτογραφίες αποθεμάτων θα δείχνουν λίγο… εκτός τόπου, μιας και δεν θα είναι ιδιαίτερα ελκυστικό να δείχνετε π.χ. Αμερικανούς κουστουμαρισμένους, για να διαφημίσετε την δικής σας Ελληνική επιχείρηση. Υπενθυμίζουμε, ότι οι φωτογραφίες που τραβήξετε εσείς οι ίδιοι θα είναι πάντα πρωτότυπες και η καλύτερη επιλογή.

Προφανείς εναλλακτικές λύσεις για φωτογραφίες θα μπορούσαν να είναι γραφήματα ή εικόνες. Επίσης, μια αξιότιμη αναφορά πρέπει να αναφέρεται σε κινούμενες εικόνες τύπου GIF, καθώς είναι εξαιρετικά δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, παρόλο που τα κινούμενα GIF είναι δημοφιλή, μην το παρακάνετε. Εάν στο άρθρο σας βάλετε 3-4 τέτοιες φωτογραφίες, όλα θα δείχνουν να χορεύουν. Θα κάνουν την ανάρτησή σας πιο δύσκολη να διαβαστεί, καθώς η κίνηση της εικόνας αποσπά την προσοχή των αναγνωστών σας. Τα αρχεία τύπου GIF είναι επίσης συνήθως μεγάλα ως αρχεία (έως και μερικά MB), συνεπώς θα επιβραδύνουν την φόρτωση της σελίδας του άρθρου. Αυτό δεν είναι καλό για το SEO του άρθρου και της ιστοσελίδας σας.

Επιμέλεια: Σπύρος Κατσαντώνης

Ενδιαφέρουσα πληροφορία

Το άρθρο μας στηρίζεται στο post.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Share on print

BLOG - Τα νέα μας

Κατασκευή ιστοσελίδας - desmi.gr
spkmm

Κατασκευή ιστοσελίδας – desmi.gr

Κατασκευή ιστοσελίδας για την εταιρεία DESMI. Ανάπτυξη διαχειριστικών συστημάτων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα του ISO από το 1994